Friday, September 01, 2006

 

Vrijdag morgen

Waar de heftige pijn vandaan komt is uit de foto's niet te zien. Er is hevige pijn als Hannie haar hoofd iets beweegt. Het kan zijn dat er een zeer gevoelige zenuw vlak in de buurt van de beschadiging zit en dan is het natuurlijk zeer pijnlijk. Nu in het ziekenhuis valt de pijn wel mee omdat ze steeds in bed zit en de brace draagt. Zelfs het vervoer naar de bestraling gaat in bed en dan met de metalen brace. De verpleging is bijzonder zorgvuldig en vriendelijk en ze krijgt zoveel mogelijk medicamenten tegen de pijn als verantwoord is. De radiotherapeut vertelde tijdens het gesprek dat Hannie en Ik met hem hadden, dat ze in het begin van de bestraling nog wel even wat meer last zou hebben, zoals pijn in de keel bijvoorbeeld, ( 'n soort collateral damage door de bestraling) maar na enkele weken verwachtte hij snel verbetering. Ik denk dat vooral dr. Schreuder (orthopeed) zal beslissen wanneer ze naar huis mag en we zullen dan nog wel dagelijks met de auto op en neer moeten veronderstel ik. Ik doe vanmiddag de groeten aan Hannie van jullie. ( 54 mensen hebben gisteren naar het blogboek gekeken, maar ik kan niet zien wie)
groeten van Jan.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?