Monday, September 18, 2006

 

Maandagavond

Vanmorgen ben ik weer gestart met de bestraling van de bovenste twee halswervels. Alles gaat volgens het boekje. Dat wil zeggen, dat de pijn veel minder is geworden en ik kan met minder dan de helft van de pijnstillers toe.
Maar de nadelen van de bestraling beginnen wel langzaam te komen. De keel is pijnlijker geworden, vooral als ik de tabletten slik. Ook wordt je er wat lusteloos van. Wat eten betreft is het een beetje als of je in verwachting bent. Aan sommige dingen zoals koffie bijvoorbeeld heb ik een hekel gekregen en mijn eetlust is behoorlijk afgenomen.
Nog negen keer bestralen en dan hopen we dat alles goed zal komen.
Gelukkig is mijn conditie goed gebleven en ik fiets dagelijks vijf km op de hometrainer, om het zo te houden.
Groeten van Hannie en Jan.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?