Tuesday, November 01, 2005

 

Links: diazepam
Rechts: zware hond






Als ik soms 's avonds te lang en intensief aan de PC gewerkt heb kan ik niet snel de slaap vatten. Ik pak dan wel eens een diazepammetje om beter te kunnen slapen. Omdat ik nog steeds apotheek houdend dierenarts ben, bestel ik die dan bij de veterinaire groothandel. De laatste keer, dat ik bestelde vroeg de juffrouw aan de andere kant van de lijn: hoe zwaar weegt de hond waar U het voor nodig hebt? Ik antwoordde : ongeveer 85 kilogram. Dat is nog al zwaar voor een hond zei de juffrouw. Ja, maar wat veel erger is, zei ik, hij is ook nog 80 jaar oud.


Comments:
dit ziet er toch niet uit als een pilletje....but will surely do the trick....Wordt diazepam als anasteticum op dieren toegepast,of als "tranqualizer"???ik weeg zo'n 85kg maar na een korte virus -infectie kan ik na inname van 600mg verdeeld over 2 dagdelen nog niet in slaap komen.... 1 maalheb ik ong. 8cc GHB geprobeerd...voor het eerst in tien jar geslapen als een roos .waar het verschil 'm in zit???wie het weet mag het zeggen!
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?